• Dit evenement is voorbij.

Seizoensopening 2024

7 september

DRC Seizoensopening 2024 uitnodiging

Beste leden en ouders/verzorgers van leden van de Dordtsche Rugby Club,

Het nieuwe rugbyseizoen staat voor de deur en we willen dit graag samen met jullie en jullie familie feestelijk beginnen! Alle leden zijn van harte uitgenodigd om op zaterdag 7 september bij de club op de Schenkeldijk aanwezig te zijn. We moedigen speciaal onze TBM-jeugd (Turven, Benjamins en Mini’s) aan om hun vriendjes en familie mee te nemen naar deze seizoensopener.

Programma:

14:30 uur – Aanvang en verzamelen
15:00 uur – Start training en rugby activiteiten voor de TBM-jeugd en hun vriendjes
15:00 uur – Presentatie over de club en seizoen voor alle ouders
16:00 uur – Wedstrijdje tussen de TBM-jeugd en de ouders
17:30 uur – BBQ voor TBM-jeugd
18:00 uur – BBQ alle leden

Het belooft een leuke en sportieve dag te worden voor iedereen. Dit is een geweldige kans voor onze jonge spelers om hun vriendjes en familie kennis te laten maken met rugby, terwijl de oudere leden en ouders ook volop betrokken zijn.

Aanmelden:

Wij hopen dat jullie aanwezig zullen zijn en dat de jongste leden veel vriendjes meenemen om hen te laten zien hoe leuk rugby is!
Laat het ons of je erbij bent, door je voor 1 september aan te melden via dit formulier.

Kosten:

Om deze dag mogelijk te maken, vragen we een bijdrage van €7,50 per volwassene en €5 per jeugdlid.
Deze dient te worden voldaan bij de inschrijving.

Datum:
7 september